<オープニングテーマ>
History Maker
作詞:DEAN FUJIOKA/作曲:DEAN FUJIOKA 梅林太郎 松司馬拓
歌:DEAN FUJIOKA 藤岡靛

Can you hear my heart beat?

你能否聽見我的心跳聲?

Tired of feeling......never enough

挫敗於還不夠好的疲倦

I close my eyes and tell myself

我闔上雙眼告訴著自己

That my dreams will come true 

心中的夢肯定能實現的

 

There'll be no more darkness when you believe in yourself

當你相信著自己時,前方就不再迷惘

You are unstoppable

你是勢不可擋的

Where your destiny lies, dancing on the blazes

在那火焰中舞動著,那是你的命運啊

Set my heart on fire!

讓我為你狂熱吧!

 

Don't stop us now! The moment of truth

別想阻止我們!在這此時此刻

We were born to make history!

我們就是為了締造歷史而生的!

We'll make it happen, We'll turn it around

會讓奇蹟誕生的,會扭轉局勢的

Yes, we were born to make history!

沒錯,因為我們就是為了締造歷史而生的!

 

Can you hear my heart beat?

你能否聽見我的心跳聲?

I've got a feeling......It's never too late

我有一種感覺,一點也不會太遲

I close my eyes and see myself

我闔上雙眼,看見

How my dreams will come true

那些我所做的夢如何一一成真

 

歌詞來源:http://www.lyrical-nonsense.com/lyrics/dean-fujioka/history-maker/

arrow
arrow
    全站熱搜

    garasu 琉璃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()